16/8 - i found you

Hellu!
Var riktigt länge sen jag skrev i bloggen känner jag. Eller det blev ju ett inlägg i spanien lite sådär. Som ni märker är jag i alla fall hemma nu. Landade halv 1 på kvällen i lördags. Från all värme hem till kalla Sverige, INTE kul! När vi på planet fick veta att det var 12 grader hemma i Sverige så började jag och Izza gråta!!! Hahahaha, töntigt kanske, men vi hade det så himla bra i Almunecar! 
Bilder kommer när jag lyckas komma in på min egen dator. Svårt att förklara, men jag har som en fingeravkännare för att kunna logga in. Och den har typ slutat fungera och eftersom jag inte har något lösenord (eftersom jag har fingergrejen) så kommer jag inte in på helvetes datan! Pappa ska nog ringa och försöka få den reparerad imorgon, så förhoppningsvis kommer bilderna snart. Just nu sitter jag vid mammas dator i alla fall.

Men vet ni?! Innebandyn börjar imorgon!!!! Jag är så himla glad o längtar gaaalet! Hehe. Tyvärr så börjar ju skolan dra ihop sig också. Börjar på Onsdag och längtar INTE!
Jaja, ska upp och springa imorgon också, så ska stänga av datorn. KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0