1/8 - españa!

Förlåt förlåt förlåt förlåt! Jag vet jag är helt omöjlig på det här under sommaren. Jag uppdaterar ju som en gamal senil guldfisk eller något sådant. Lite snabbt vad jag har haft för mig dåra;
I Torsdags tog jag min packning och åkte till Izza. Vi har träffat kompisar och fixat det alldra sista inför resan idag. Jag också hunnit köpa en väska, bikiniövedel, nagellack, hårband, tröja som kanske inte var det alldra nödvändigaste (förutom väskan), men det var ju på rea så vad mer kan man göra?!
Alldeles strax ska jag och Izabelle ner och köpa bröd och ta ut pengar. Sedan åker vi till aaarlanda! WOHOOOI! Ska bli så himla kul att åka! Love u Izzaa :$

Haha ett konstigt inlägg jag vet... men e hyper över att jag snart kommer bort från kalla Sverige till spanien där det e 35 grader! KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0