3 augusti

Tjenamors! nu sitter jag och Izabelle har pa internet cafe och forsoker bli forstodda av alla spanskar, haha! Blev lite knepigt att fa dom att forsta att vi ville ha 2 datorer i 1 timme. Men det har lost sig nu! Vi har det grymt. 35 grader varmt. Det e verkligen jatte fint har! Imorgon ska vi ut och springa vid 7 innan det blivit varmt, nu blir ni glada va alla tranare?! vi skippar ju saklart inte traningen for att vi e har. Har hunnit bli brun pa 2 dagar.Men inte tillrackligt, ska bli SVAAART innan jagaker hem, haha inte riktigt svart men! :P

haha shit va jag tjatar! Ska inte traka ut er for mkt! Hoppas ni forstor vad jag har dillat om och att ni har det suuperkul i kalla sverige utan mig,mohaha! KYSS

Kommentarer
Postat av: Den som det visste....

Det heter inte "spanskar"utan "spanjorer".

Ja, jag gillar när ni tränar.

2009-08-12 @ 06:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0