1 / 2 - februari

Att jag inte lär mig av mina misstag. Efter att ha väckts vid halv 7 igår för att klockan ringde (somnade i alla fall om efter) så borde man ju stänga av klockan till söndagen?! Men nej, det gjorde jag alltså inte igårkväll. Och vid halv 7 idag så ringer den precis som igår. Jag var i alla fall snabb på att stänga av den och somna om, dock bara till halv 9. Så jag är VÄLDIGT trött och kommer troligen somna riktigt tidigt ikväll.

Dagen blir i alla fall att ta det lungt och försöka bli helt frisk! Jag känner mig faktiskt bättre idag än jag gjorde igår, alltså kanske det till och med hjälper att köra match?!!!
Ge gärna förslag på bra filmer, jag vill ju inte bli helt uttråkad här hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0