1 / 2 - monday next

Juste tror jag har glömt att skriva att jag dessutom klippte håret idag. Det blev RIKTIGT kort!!! Så under några veckor kommer jag gå i knut på huvudet! Jag ser helt paff ut sådär, ingen kommer få se mig tills de växt en bit... Men klippningen behövdes verkligen. Det var väldigt slitet. Gillade att längden hade blivit rätt okej, men jag får hoppas att det växer ut utan att jag kommer behöva klippa bort lika mycket igen. Största anledningen att det blir så slitet är väl att mina hårstrån är så pass tunna och färgningen sliter på dom ännu mer.
Skulle ha färgat utväxten i samband med den här klippningen, men jag var lite för lat. Så det får bli någon annan dag!

JUSTE! Min älskling har typ gått o fått halsfluss eller liknande.. och vi kommer inte kunna ses på typ nästan två veckor enligt honom..! Hur hade någon tänkt att jag ska klara mig utan den underbaringen?!!



Från nrj, miss it med tjejerna!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-02-02 @ 07:18:11
Postat av: Nathalie

Sötnos :)

2009-02-02 @ 07:18:45
URL: http://ilovesister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0