12 / 2 - farfar haj

Haha. Okej min eftermiddag blev inte riktigt som planerad. Hade tänkt ha ännu en fullt seriös pluggdag. Men varlite trött på de och tog med mig Sara hem också, för att plugga. Och jag kunde väl räknat ut redan där att det inte skulle bli fullt seriöst?! Vi började i alla fall bra med att äta rejält med mellis och sedan kolla igenom matte kriterierna.
Allt sånt där med räta linjens ekvation som typ är Y=k x + m. Alltså helt sjukt krongligt. Trots att jag är tönt och förstår rätt mycket av det. Skulle i alla fall hjälpa Sara lite grann men någomn stanns på vägen fastnade vi och blev helt vimsiga. Hahah vi ska inte gå in på detaljer för nu i ungefär en kvart har mamma dampat för att jag varit helt hyper trots att Sara gått hem. Jag hade i alla fall en rolig eftermiddag. (Haha rubriken = den där låten som går så, började jag helt plötsligt sjunga när vi höll på med alla ekvationer, lite vimsig som sagt)

Nu väntar exakt 68 utskrivna sidor om färöarna som jag ska göra power point om. Och helt själv jämfört med resten av klassen, eftersom dumma Vincent sticker tillThailand :(



Sara i en helt oförberedd bild underifrån! :D



Mina exakt 68 räknade utskrivtsidor från internet om färöar

Kommentarer
Postat av: ida

Dampat, - frågetecken?

2009-02-16 @ 17:13:27
URL: http://ida17.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0