12 / 2 - förkyyyyld

Japp har gått o blivit lite förkyld igen. Det är mest rösten som är krasslig och det är mycket bättre efter att ha druckit en kopp te. Pappa är ju sjuk igen och det är inte konstigt om jag blir rejält sjuk nu. Har ju klarat mig hela hösten och vintern trots att ALLA runt omkring mig har varit sjuka. Men om jag har tur så blir det inte värre till helgen så att jag missar matchen!!!

Pluggade HELA eftermiddagen och kvällen igår igen, därför är uppdateringen så dålig. Skolan är seriöst helt sjuk som lägger så mycket saker till sista veckorna. I två dagar har jag inte gjort något annat än att gå upp på morgonen och gå till skolan, gå hem från skolan och plugga, äta lite middag, plugga och sedan sova. Och jag är helt seriös, jag har inte gjort NÅGOT annat däremellan. Dags för skola nu igen då..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0