13 / 2 - fredag, otur?

Jag komprices på att det faktiskt är fredag den 13e. Läskigt värre ?! Som tur är brukar jag inte ha sånn där RIKTIGT otur som de ibland bukar få i filmer osv. Får hoppas på det bästa i år igen då!
I eftermiddag åker jag direkt ut till Sollentuna för att möta upp Izza och Cecilia. Vi har lite saker att uträtta och sedan ska vi fixa iordning oss för kvällen. Vi ska på en försenad födelsedagsmiddag till lilla Victoria som fyllde år i december (?) Det kommer bli riktigt mys med alla! Efter detta sover jag och Cecilia hos ballaste Izza. Kommer kanske uppdatera något under dagen. Annars tar jag riktigt mycket kort och lägger ut imorgon!

KYSS

Från innebandymiddag i höstas. fr v- Lovisa, Agnes, Amanda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0