14 / 2 - alla hjärtans dag

Okej, det blir vist ingen bra uppdatering med bilder och allt sådant idag. Det får bli imorgon mellan pluggandet o matchen. Men det var nämligen så att jag kände mig väldigt yr när jag gick in i duschen och under tiden kändes det som jag skulle svimma. Jag var i alla fall sjukt trött och vet inte om det beror på smällen jag fick under matchen eller liknande. Sov i alla fall fram till halv 10 och missade både middagen och melodifestivalen.
Sandro ringde typ precis när jag hade vaknat till och jag kände mig grymt mkt bättre efter att ha pratat med han en liten stund.

Vi kan ju börja med att berätta om "innebandy"matchen. Vi mötte Råsunda som var en femma plug tre avbytare. Inte så mycket lag att komma med i dj-serie. Vi var väl inte så jätte taggade och körde absolut inte så bra som vi kan spela. Men det räckte till en seger med 5-1 i alla fall. Detta var dock inte så himla possitivt. Alla var nog väldigt sura osv. eftersom motståndarna inte ens försökte SPELA INNEBANDY. De körde så grymt fult så att domaren fick ta flera utvisningar och gå och snacka med ledare och spelare på bänken. Haha.
Det började väl rätt okej, jag och Paula i alla fall filmade oss till ett par frislag. Men dom fick på tok över gränsen senare i andra perioden. En av dom gick och drog i min tröja och helt plötsligt skriker hon "men släpp mig din jävla idiot" haha!! Jag rörde henne inte med en millimeter. Sen var det en sjuk person när jag hade bollen nere i hörnet, som tryckte ner mig i sargen, revbenen slog i rejält och jag höll på att spy när jag trilla över sargen. Hela benen slog i på en jätte konstigt sätt så ända nere från smalbenet och ända upp på låret är jag nu helt LILA!! Sådant här hände hela matchen igenom, eftersom dom BARA gick på kropp för att skada än att spela innebandy.

Helt sjukt. Vi fick tre poäng med oss i alla fall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0