14 / 2 - to me youre perfect

Japp, blev då en sovkväll nu på alla hjärtansdag. Skulle ju egentligen varit med Sandro om det gått som planerat, menmen ändrade planer och så.. lite tråkigt, eller väldigt tråkigt.. eftersom jag saknar honom sjukt mycket!

Istället för att tycka synd om mig själv LITE GRANN kan jag dra upp min otursfredag, fredag 13. Jag sa ju här innan att jag inte brukar få otur. Det kan gå och lägga sig någon stanns!! Det var väl helt okej hela dagen i skolan, jag hann långt på syslöjden eftersom det ska vara klart nästa vecka typ och ingen knappt har börjat, blev dessutom hyffsat klar på bilden och faktiskt nöjd över teckningen. Har ALDRIG blivit de med något men det var faktiskt rätt okej med det jag gjorde. Det som var fel därefter var att jag gick och halkade överallt! Hur sjukt pinsamt som helst!
Det värsta var på stinsen i alla fall, det som förstörde hela min eftermiddag och sisådär 11 dagar framåt nu för mig. Jag hade busskortet i mina vantar, vet inte riktigt varför men jag brukar ha det när jag har vantarna på mig, för att "känna" kortet och mobilen hela tiden. Inne på stinsen hade jag inte vantarna på mig utan gick runt och bar på dom. Jag vet att jag hade dom HELA tiden, men när vi skulle hoppa på bussen var dom inte där och därför busskortet borta också. Vi gick tillbaka överallt vi hade varit, på cafét och allting. Där jag senast visste att jag hade dom. Slutsattsen blev i alla fall att någon har snott vantarna och även busskortet. SURT!!!!!!!! Eftersom jag måste göra polisanmälan och sedan lämna blankett om ersättning och efter det vänta 8-10 dagar på ett nytt kort!!! Hur fan ska jag klara mig?!!

Hahah nu har jag tagit ut all ilska (a) bilden är sen fredags. Izza, jag, Cecilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0