16 / 2 - hemma från skolan

Ja, det blir typ första dagen på väldigt länge jag är hemma från skolan. Man kan säga att den här helgen har varit min oturshelg verkligen! Jag har haft kul osv men mycket har gått fel också! Igår på matchen fick jag två smällar mot huvudet och var väldigt yr hela kvällen. Det kan vara en liten hjärnskakning och eftersom jag har ont även nu på morgonen så stannar jag hemma från skolan. Har dessutom legat på det ben som iprincip är lila under natten och har även väldigt ont i det!

Trotts huvudvärk så ska jag plugga hela dagen. Det är mycket lugnare att sitta hemma och göra det än att vara i skolan med skrikande personer. Nu ska jag duscha, är inte alls sugen på frukost. Kanske sova en liten sväng till för att förhoppningsvis få bort huvudvärken.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0