16 / 2 - käka alvedon

Får inte ta någon alvedon på ett bra tag nu och huvudet snurrar och gör ont. Vet inte om alvedon hjälper ifall det är en hjärnskakning men eftersom jag har varit rätt hängig med en "halv"förkylning ett tag också så kanske jag känner mig lite piggare utav det i alla fall. Har gjort klart alla tal i matten men känner inte att jag kommer klara MVGpå provet trots det. Har dessutom skrivit en halv sida engelska så att även den är klar och skickad till Christina.

Känner mig faktiskt rätt duktig för att vara hemma o vara sjuk! Ska gå och lägga mig i soffan nu, känner mig alldeles för snurrig för att plugga mer.

Glad nyhet är också att högerbenet som var lila från smalbenet upp till halva låret efter matchen i lördags har gått ner till färgen blå. Lite bättre :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0