16 / 2 - trodde jag var frisk



Trodde jag var bra men smällen i huvudet så jag var ute och gick ett tag idag för att få luft i lungorna och kanske känna mig lite piggare. Promenerade in till stan och redan då kände jag mig trött osv. Men Sandro var inne i stan för att typ köpa skor, mössa och allt var det va. Så lite huvudvärk stoppade inte mig för att träffa älsklingen igen! Hade inte setts på mer än en vecka så det var jätte skönt att se pojken igen. Sedan var det att åka hem efter en kort stund för att äta med familjen. Nu är det plugg som gäller trots att huvudet gör ont. Så ingen skola förmig imorgon troligtvis.

Haha ser ni inte benet?! Det är ju nästan bra nu ju! Trots att det inte ens är hälften av vad det egentligen ser ut i verkligheten här på bilden så är det ju nästan bra?! Innan var det ju lila ända nerifrån smalbenet upp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0