17 / 2 - hockeykväll

Haha idag har jag inte gjort mycket nytta alls. Eller jag gjorde klart min låt till musiken och har pluggat lite No, annars har jag bara legat i soffan och kollat på GossipGirl. Har känt mig helt seg idag trots att huvudet har varit bättre. Måste dock dra mig till skolan imorgon hur jag än mår, har prov och orkar verkligen inte ta det på omprovstid.

Sitter med pappa i soffan o kollar på Hv71-Modo på tv och håller koll på resultatet i Djurgården-Timrå på datorn. Pappa ska ju såklart kolla på sitt lag så jag får inte se på riktig hockey. Haha :$ Vi kan ju faktiskt komma upp på slutspelsplats efter idag ifall vi vinner och Modo förlorar mot Hv. Spännande!!

kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0