18 / 2 - chokladmask

Igår använde jag äntligen min choklad-ansiktsmask. Jag vet jag köpte den för sjukt länge sen, innan jul tror jag?! Men det har verkligen inte blivit av innan. Den doftade i alla fall sjukt gott och man var lära på att äta upp den! Haha, nej men den luktade verkligen choklad och så. Den var väl hyffsat okej som ansiktsmask också. Den var lätt att aplicera (stavning?) och lätt att skölja bort, men gav kanske inte bästa resultatet på huden.

Annars idag har jag köp en parfym som luktar riktigt gott! Från Yves Rocher med cocos-doft. Love it! :-) Har dessutom fått mitt busskort från SL! Mycket snabbare än vad dom hade nämnt till oss, så mitt liv är räddat!!!


Från gymnastiken där jag bara kollade på idag tyvärr :-(


ansiktsmask - kicks 20 kr


cocosparfym Yves Rocher - 39 kr


Yeeah, mitt älskade busskort!

Allt för mig, dags för mer pluggning...




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart köpte du parfymen ? :D

2009-02-20 @ 22:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0