18 / 2 - pluggis

Har "pluggat" nu sen jag kom hem från skolan. Eller, kollade på en film och pluggade samtidigt och då blev jag så överansträngd så jag somnade *hehe*. Pratade med Essie alldeles nyss för att kolla No-kriterierna lite grann. Kan säga att jag faktiskt inte har någon aning om jag har koll på dom. Eller rättare sagt, jag tror jag kan dom.. jag kan förklara det mesta medans jag tjuvkikar i boken då och då. Men grejen är att våran lärare alltid gör SKIT svåra frågor så det blir helt knas verkligen, man kan typ inget. Haha det får gå som det gör i alla fall.

Matte provet idag gick väl sådär. En fråga vet jag att jag har totalfel på eftersom jag chansade och skrev ner en lösning på max 3 sekunder när provtiden egentligen var slut. Hann inte tänka efter men jag kom ju på efteråt att det var helt orimligt. Ett VG kanske det kan bli i alla fall?

Inget för mig just nu så jag kollar bilder på facebook, den här i fredags med Cecilia och Izabelle på stinsen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0