2 / 2 - Because i had a good day

JApp, vi hade som sagt håltimme från spanskan. Det var väldigt skönt att slippa den! Dock har vi prov imorgon (hon kallar det läxförhör) så det hade varit bra att ha den sista lektionen. Men dagen blev väldigt lugn utav den där pausen och efter jag och Sara varit hemma hoss mig och hämtat pappren, var det bara geografi och hk kvar på dagen.
Det blev en wook på hemkunskapen och jag är riktigt mätt nu inför träningen! Har ca 40 minuter tills jag ska gå och under den här tiden ska jag plugga spanska och geografi. Har nämligen både spanska testet och geografi G prov imorgon. Önska mig lycka till!!


Yeeeey, min o Yasmina o Saras goda wook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0