20 / 2 - lyckad kväll

Kvällen i lokalen med laget blev riktigt mysig! Jag, Izabelle och Cecilia fixade ju allting med dukning osv medans Martina, Cecilias mamma lagade en riktigt god Kyckligrätt. Brudarna kom över och vi åt middag, efterrätt och pratade jätte mycket.  Vi började kolla på en film och käka godis&chips, men var tyvärr tvungen att gå efter en väldigt kort tid eftersom mamma varpå väg från Rotebro och skulle hämta upp mig på vägen. De ska upp tidigt imorgon då Victors lag arangerar en cup, så ingen kunde hämta mig lite senare och att åka pendeltåg runt 1 på natten helt själv är ju inte så jätte mysigt?!

Jag fick inga bra bilder under kvällen typ, men jag hoppas att fotogalningarna med deras kameror lägger upp ett par på facebook så att man kan fixa lite hit till bloggen. Nu ska jag hitta någon rolig film och krypa ner i min varma säng. KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0