21 / 2 - anonym fråga

Nu har jag fått en fråga några gånger. Tyvärr är avsändaren anonym så jag har ignen stanns att svara. Alltså får det bli ett inlägg. Frågan är vad för produkter jag använder till min hy;

Och det är verkligen inte så att jag har bra hy på något sätt. Den är långt ifrån perfekt! Väldigt torr och uttårkad på vissa ställen andra helt tvärt om. NOT GOOD! Jag kör väl en liten blandning mellan vanliga produkter.
Jag använder en mjukgörande kräm som heter Propyless (finns på apoteket tror jag) på de ställen där huden är torr. Det är en jätte bra hudlotion för hela kroppen, men jag tycker det funkar bra i ansiktet med. På ställen som t.ex. pannan där hyn inte alls är bra, använder jag Basiron och vid behov att dessutom täcka finnar clearasil som torkar ut och täcker. Inget märkvärdigt, men heller inte de bästa resultaten.


Kommentarer
Postat av: izabelle

vart har du köpt den där krämen som täcker och torkar ut? <3333

2009-02-21 @ 22:26:38
URL: http://oproffisonell.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Sån har jag också! Den är skit bra! :D

Clerasil izza finns på apoteket också!

2009-02-21 @ 22:29:54
URL: http://ilovesister.blogg.se/
Postat av: Ida

japp, finns både på apoteket men även ica eller liknande! Just den där täckande har jag tyvärr inte hittat någon stanns här i sthlm, utan är inköpt i blekinge tyvärr :/<3

2009-02-21 @ 22:52:02
URL: http://ida17.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0