21 / 2 - lördag

Första riktiga dagen på lovet idag dåra. Har inte hittat några bilder sen kvällen igår, så jag får nog ta och fråga runt lite eller lägga upp mina riktigt dåliga bilder. Men det kommer ikväll i så fall.
Jag sov ju hemma inatt för att sova ut ordentligen, men icke, jag vaknade runt 9 av att grannarna spelade musik, det var inte så mysigt att vakna av det! Jag låg kvar några timmar, läste lite ur en jätteeeeee bra bok som jag egentligen läser till skolan som jag måste göra bokrapport om veckan efter lovet. Så jag måste faktiskt läsa ur den också.

Sandro skulle in till stan och typ kolla kläder och vanliga skor (?) eftersom han inte hittade några skor sist. Jag åkte in, det är ju alltid mysigt att ha sällskap och gå runt lite. Skulle ju egentligen köpa parfymen som jag köpte här i veckan igen, eftersom mamma gillar doften och jag lovade att köpa en till henne med nästa gång jag var inne i stan. Men jag glömde helt att gå förbi den affären, så det får bli en annan dag i veckan.

Just nu är hela familjen ute på Victors cup, som hans lag dessutom anordnar, så jag får en helt ensam kväll här hemma eftersom jag inte orkar göra något ikväll. Mitt lov med kompisar osv får börja från och med imorgon! Jag har i alla fall fått pengar av pappa, så jag ska upp och köpa lite inför kvällen, får ju göra egen middag osv, hade dessutom tänkt köpa en ben&jerry för att fira lovet.
KYYSSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

ida vad använder du för hudsprodukter??

2009-02-21 @ 18:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0