22 / 2 - snöigt värre

Somnade tidigt igår. Vet inte om jag håller på att bli sjuk igen eller liknande, jag frös i alla fall hela kvällen igår och gick runt med min djurgårdsfilt hela tiden medans mamma sa att det inte alls var kallt (?) Jag försökte i alla fall komma någon vart i min svenskabok men ögonen höll på att slockna efter en läst sida. Så jag släckte lampan och somnade direkt. Sov fram till halv tolv idag då jag kom på att jag inte sminkade av mig eller något sådant igår, gick upp och fräshade till mig lite.

Och vad ska man göra nu? Jag ska kolla en extra gång när våran träning är ikväll. Har för mig att den är mellan 20-22 men är inte säker. Kanske ska få med pappa upp och köpa ett par svarta lådor där jag kan ha fotoalbum och sådant så att jag kan möblera om nu under lovet. Sedan kanske ragga upp någon i sollentuna på att göra något innan träningen? Är sugen på att åka till stinsen och hitta något nytt plagg.
PUSS

Bild från landet. Vill verkligen har vår nu så man kan vara där ute med Robin!!


Kommentarer
Postat av: izabelle

du kunde ha frågat mig, jag va i stinsen idag (aa) <333

2009-02-22 @ 18:10:19
URL: http://oproffisonell.blogg.se/
Postat av: Robin

saknar dig sötnos, vi får göra den tid i sommar på nibbla till den bästa! <333

2009-02-24 @ 00:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0