23 / 2 - hemmakväll!

Igår blev det alltså ingen uppdatering. Den enkla anledningen är att jag sov hos Izabelle. Vi kollade skräckfilm efter att vi kom hem från sena träningen och jag tror nog Izzas hand är helt sönder efter att jag kramat den! Det är så hemskt läskigt med skräckfilmer trots att man kan gissa vad som kommer hända! Jag väcktes i alla fall vid 10 av att Sandro ringde några gånger. Haha pratade lite samtidigt som jag halvt sov. Märkte att Izza hade gått upp för länge sedan och gick därför o gjorde henne sällskap vid datan. Vi åt frukost och gjorde oss iordning och åkte sedan till Stinsen.

Vi åt grekisk lunch på Kolgrillen och träffade rätt så mycket folk. Eller jag var på osocialt humör och gick därför inte fram till alla, FÖRLÅT! Juste på vägen dit träffade jag Felicia en snabbis, grymt kul o träffa den bruden igen!! Jag köpte en marinblå och vit-randig tubkjol på gina tricot som jag bara älskade, tyvärr glömde jag den hos izza så bild kommer imorgon! Har i alla fall hunnit ta bilder under dygnet och här kommer några;


Var bara tvungen och ha kort på snön! Älskar snööö fast inte när det blir till slask!!


Jag och Izabelle satt oss ett tag o snackade med Sandra A och Malin när vi såg dom på Wanes Coffee, Sandra på bilden, grymt söt!


Vi åt som sagt grekiskt, kyckling souvlaki för våran del!


Ett annat randigt linne från Gina som jag bara älskade! Den rosa färgen är så grymt härlig till våren!


Och till sist en snygging på Izzas dator!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Hälsa izza att låta bli min blivanda man va ;) Jesse McCartney är min min MIN! ;)

2009-02-25 @ 13:12:08
URL: http://nordengrim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0