26 / 2 - torsdag

Sandro har åkt o jag sitter o äter macka, haha! Det var roligt igår men vi kollade på typ världens äckligaste film. Eller en av alla. Det var nämligen dead silence som det är fullt av dockor i!!! Dockor är verkligen det jag inte klarar av i skräckfilmer. Och clowner är så äckliga så det är inte sant! Jag tyckte i alla fall jag var fett duktig för jag kramade inte sönder hans hand som jag gjorde med Izzas, STOLT. Däremot gömde jag mig ett antal gånger, haha.

Ikväll är det träning, tror inte jag hinner göra något innan dess. Ska prata med Cecilia om hon vill göra något på lördag. Har inte varit med henne på jätte länge känns det som, börjar bli dags att ta tag i det igen!!!
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0