26 / 2 - u know i can't breath without u

Träningen är färdig, Gick väl lite sisådär. Kroppen var helt slut av någon anledning och jag hade småont lite här och där. Alla muskler kändes i alla fall helt stela osv. Och som pricket över i, var det en träning med mycket sprinande, lite folk och alltså ännu mer springa. Blev lite skott-träning också som jag skulle behöva sådär varje dag för att få ordning på mina skott!!

Nu blir det i alla fall en hårinpackning som jag tror mitt hår behöver. Det är jätte krulligt och tovift eftersom jag hade knut från att jag tvättade det igår och tills nu, utan att torka det eller så. Dessutom så har mitt hår väldigt lätt för att bli slitet snabbt, och eftersom jag sattsar på att spara ut till lika långt hår som jag hade innan jag klippte mig, utan att det är lika slitet, så måste jag hålla ordning på det!



Haha bilden ser lite läskig ut, eller i alla fall mina ögon.
Det är sen i våras, taget på skoltoan. fr v. Emilia Yasmina&jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0