27 / 2 - tröööttter

Det har varit en lång dag idag. Rolig men man är trött nu efteråt. Gick upp vid ca klockan 9 och gjorde mig iordning. Packade badkläder ooooooooosv. Sedan åkte vi iväg till Sydpolen och mötte upp Robin, Billy & Anna. Det blev väl mest sitta i bubbelpolen o snacka med Robin. Eller vist vi lekte barn en liten stund o åkte ruschbana också. Men det är verkligen inte underhållande längre. Simmade dessutom typ 16 längder i SIMbassängen. Inte så mycket men lite uppvärmning för min vårtermin. Eller när innebandyn blir lugnare ska jag börja simma någon gång i veckan, bra för musklerna och sådär, haha.

Det blev i alla fall hemfärd sedan. Åt middag, efterrätt och kollade på film tillsammans. Sedan åkte dom hem nu för en liten stund sen. Jag är helt slut kan man säga! Imorgon ska jag montera ner min bokhylla och sedan träffa bästavän, NIIICE!


Miss the summer! fr v. Cecilia & jag

Kommentarer
Postat av: Cecilia

When it start and Im alone. Nobody there, who can help me now, the life is not fair.

I have to run, I run. And there she stand, and say:

-Girl, we gonna win, everyday and everytime, we wont hide,

we gonna fight til the end.

And we always be together, in the dark and the light.

Dont you know, Im here for you, when you need someone by your side.

I never let you go, cuz I love you soo.

2009-03-01 @ 00:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0