28 / 2 - dagen

Sorry tänkte lägga upp dagens klädsel osv innan jag drog iväg. Men efter att ha bestämt dagens planer blev det en väldigt snabb rusch till bussen som höll på att köra förbi hållplatsen. Men jag hann som tur va och mötte därefter upp Louise och Cecilia i stan. Vi kollade lite i affärer och jag gjorde ett jätte fynd på GT! Samma halsduk som jag har i vit köpte jag i svart för typ 20 kr! Efter det satt vi på Wanes Coffee i en och en halv timme innan jag var tvungen att åka hem. Det var en jätte mysig dag på stan och jätte kul att träffa Lollo igen efter så lång tid!

Halsduk Gina Tricot - 19 kr på rea.


Louise & Cecilia - hötorget

Kommentarer
Postat av: louise

gaaah fyfan va fult ida, ta bort elr klipp bort mig ser förjäävlig ut ser ut som en drogad narkoman XD

och tack för underbar dag gumman och fett länge sen! <3

2009-02-28 @ 21:07:24
Postat av: Ida

Neej guud du är så grymt söt hjärtat! verkligen URgullig hela tiden! jaah de va alldeles för länge sen! vi MÅSTE ses snart igen! <33

2009-02-28 @ 21:25:04
URL: http://ida17.blogg.se/
Postat av: Cecilia

BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH jag då :( ta bort mig också i såfall annars é det orättvisst! :( love you <3

2009-03-01 @ 00:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0