28 / 2 - nymöblerat

Har storstädat rummet, tagit ner hela bokhyllan, flyttat säng/skrivbord/klädhängare/byrå. Ja allt har bytt plats och rummet är helt om möblerat. Dels för att jag lättare ska hålla ordning och städat då det finns mindre möbler och saker att ja hålla ordning på. Men också för att jag VILL få en tv till mitt rum! Jag har inte haft de i hela mitt liv, det är alltid min lillebror som har fått ha tvn som har varit våran tillsammans i sitt rum, snacka om orättvist! Iförsej vill jag ha en ny stor tv, men tror inte att det skulle få plats i mitt minimala rum ändå, så jag ska fixa in våran lilla tv till mig i alla fall!
Rätt nöjd med de här faktiskt!

Före - usch!


Efter - mycket bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0