3 / 2 -

Elakt! Imorse hade vi tydligen håltimme fick vi veta när vi hade kommit till skolan. Alla var där så det var inget som någon hade sagt till en endaste person. Vi slapp spanska provet men hade ju kunnat sova och börja 10.40! Orättvist! Jag och Esmat lyckades i alla fall SOMNA i korridoren! Slå den ni!
Dagen var annars som vanligt. Alla åttor var tvugna att följa med på någon dålig bio nu efter skolan men jag slipper, eftersom jag har match om inte alls länge. Ska möta upp Tessan på pendeltåget sedan gå till väsbyskolan. Önska mig lycka till! Har ingen matchtröja kom jag på nu igen, den är dyngsur, detta ledde även till ännu ett bråk med mamma och även pappa. Orkar inte! Det är bara missförstånd som blir så himla stora!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0