4 / 2 - gymnastik

Nu sitter jag här och lyssnar på musik. Bla. Lars Winnerbäck. Han får mig verkligen på vårhumör!! Annars idag TROR jag att jag har ledarskap på gymnastiken nu på morgonen. Vi ska ju hålla i uppvärmning själva. Jag har dock ingen aning om det är idag eller imorgon jag har den. Jag har i alla fall med skivan som Victor behövde bränna om ett par gånger eftersom han och pappa alltid gjorde någonting fel med låtarna. Haha.
Grejen är att jag är inte nervös? Jag brukar inte vara det för sådant där. Och det är ju liksom bara klassen ändå. Men alla har typ varit fett hypade när dom snackat om uppvärmningen. Utav det blir jag typ närvös, att alla tjatat att de skulle bli fett läskigt och sen ändå gjort värsta bra uppvärmningen och fått MVG. Hihi. Men jag fixar i alla fall att göra de ;-)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du skicka koden så att man får en genomskinlig bakrund?

2009-02-04 @ 18:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0