4 / 2 - svååårt

http://www.youtube.com/watch?v=oLC73DB7jE8


Själva koden fanns inte för att lägga in låten i det här inlägget, men länkan här över är till Mariah Careys låt Hero. Just nu sitter jag och funderar på en text till den. Vi ska nämligen byta ut hela hennes text till en egen. Vet ni hur svårt det är egentligen? Jag kan säga att jag inte har kommit någon stanns på en timme typ. Önska mig lycka till, det här är nämligen vår G UPPGIFT för området "eget skapande" !!!! Fatta va svårt! Vi ska nämligen göra en helt egen låt med komp och mellodi för att få MVG. Jag känner verkligen att det mvgt som jag hade förra terminen kommer sjunka djupt djupt djupt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0