6 / 2 - myskväll

Japp som jag sa så sov jag hos Sandro igår. Åkte till honom efter träningen. Vi hade inte setts på en vecka eftersom han varit sjuk, så det var roligt att ses igen! Vi sov till kanske 12 idag och sedan var det dags för mig att åka till Cecilia. Vi var med varrandra några timmar på eftermiddagen. Tillbringade lite tid hos henne och sen vidare mot edsberg och Oldoz. Det var kul att vara med brudarna trots att vi inte gjorde något speciellt.
Nu ikväll blir det bara myskväll hemma med grönsaker och dipp. Har match imorgon och ska tagga inför den! Täby ligger först i DJ-serien och ska få sin första förlust imorgon mot oss! Det var jämt förra gången så vi vet att vi kan ta dom!


Kommentarer
Postat av: izabelle

ida älskling, de där ska jag också käka ikväll! :) <3

2009-02-06 @ 21:25:59
URL: http://oproffisonell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0