7 / 2 - då vare kört

Höll på att kolla massor av gamla bilder på min dator, eftersom jag hade tänkt lägga upp några stycken som jag har minnen till eller bara längtar tillbaka till. Tyvärr så blev det något väldigt fel på datorn, och hela den hängde sig. Eller i alla fall plattam som man drar fingret på för att pilen ska flyttas. Haha, bra förklaring. Men i alla fall så kunde man inte göra något med den, så pappa stängde av datorn med några knappar ett par gånger och jag tog ut batteriet och satt igång den igen, men det funkade fortfarande inte att röra på musen. Det är något riktigt stort fel på den. Så ja, hur ska jag klara mig utan min dator?!! Just nu har jag i alla fall mammas dator och som tur var hann jag lägga in några bilder här på bloggen, så ni får i alla fall en bild som jag har minnen till.

Jag vet att det var väldigt mycket fjortis på den tiden, men det var ändå en bra tid. Som jag vet att jag och även andra längtar tillbaka till. Cecilia och jag hemma hos Martin (?) på bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0