7 / 2 - memories will never die

Har hittat lite gamla bilder på allt möjligt. Minnen och bara sånna bilder som man inte sett på ruskigt länge. Haha njut!


Med fotbollen för jätte länge sen när vi hade läger på mitt land på Ekerö.
fr v. jag, Izza, Amanda & Helena


Jag som liten. Haha har ingen aning om hur gamal. Men lite halvstor sådär,
max 6 kanske.


För typ ett år sen. Haha gud hur man såg ut!
fr v. Agnes, jag, Cecilia


Saknar laget när vi var så små. Kolla Pillis längst til höger liksom, hur
sjukt liten och gullig som helst!


Victor och jag. Vill att det ska vara som när vi var små. Hatar att bråka med
dig bror.


Hehe yeeah! Första elverket för vår del. Mer än ett år sen nu. Haha, minnen
med er glömmer man aldrig!


Gamal bild på mig igen, tror jag gick i trean.


Hihi den här hittade jag på lilla Izza! OMG, blev helt kär seriöst (a) hur gullig
får hon ta och vara?!!


Och så en gamal bild från innebandyn igen. Hehe :$

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gulligt med bilderna på lillebror....nu vet jag varför datorn var på.......

2009-02-07 @ 21:14:55
Postat av: izabelle

asså ida, varu tvungen att lägga ut den där bilden på mig(?) haha, aja jag älskar dig ändå<333

2009-02-08 @ 20:40:53
URL: http://oproffisonell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0