7 / 2 - vädret?!

Jippiie min dator är fixad. Så det blir inget uppehåll med inläggen på grund av det. Just nu sitter jag här i köket och dricker juice och käkar olika tabletter. Alla med olika mineraler o vittaminer och vad det är. INTE gott! Försöker också tagga för match, det ärdärför jag är uppe rätt tidigt. Vi har nämligen samling i Tureberg vid 1 och då ska man ju vara lite pigg. Men det är dock lite svårt att bli pigg. Det är inte ljust alls ute, eller det är typ dimma eller något, så man ser inte ETT DUGG. Jag ser fram till balkong räcket och inte en centimeter längre. Och där hänger det massa vattendroppar. Så jag antar att snönn har smällt bort nu också. Kan det inte barara bli vår?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0