8 / 2 - hård match

Japp, nu har jag gjort lite grann på min svenska så att jag ska få lite tid i veckan att göra annat än att bara plugga. Är dock inte helt klar men sattsar på att bli det imorgon emellan skolans slut och vår träning.
Matchen idag mot Huddinge var grymt bra verkligen! Vi förlorade tyvärr med 2-0 i siffror, men inte alls i spelet! Vi körde jämt med dom hela matchen igenom. Dessutom ligger dom först i serien och jag hade förväntat mig lite mer av dom. Men vi hade en riktigt bra dag ändå så det är ju bra!
Det enda dåliga var att det bara var en domare som typ inte såg NÅGOT ALLS. En av deras himla spelare backade in mig i Lollo i målet ett antal gånger. Jag blev väl rätt irriterad och knuffade rätt mycket i ryggen, men i alla fall så fick jag några armbågar i magen som inte var speciellt skönt och sedan hela henne in i mig så jag tappade andan helt och hostade rätt rejält. Har mått jätte illa utav det hela kvällen men nu börjat det väl bli bättre.

Inget mer för kvällen tror jag.. försöker få kontakt med rätt många människor på sms som inte svarar, det är seeeeeegt. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0