8 / 2 - söndagmorgon

Nu har jag, Cecilia och Oldoz vaknat och ska kolla på någon film. Igår var vi inne i stan och kollade på I taket lyser stjärnorna. Den var bra, men inget slår boken!! Det roliga var att när det var som alldra sorgligast och Cecilia satt på ena sidan om mig och grät så satt Oldoz på min andra sida och skratta. Haha, hon är lite knasig hon. Fast hon förklarade sen att hon brukar skratta för att hon typ inte kan gråta till sorgliga filmer.

En annan sak. Han som spelar  Tsatsiki spelar ju Sakke i den här filmen. Och gud alla blir väl helt kär i honom? Då mitt i allt så berättar Cecilia att han går i deras skola?!! Ååh gud jag kommer vara i deras skola varje dag framöver!! Haha. Jag har ju redan världens bästa pojkvän, men lite småförtjust i en skådis kan man väl få vara? (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0