9 / 2 - läggdags?

Nu har jag varit på träningen som var helt okej. Satt ett tag och försökte komma vidare med mina inlämningsuppgifter, men kom ingenstans. Ska istället lägga mig nu och sova ut ordentligt. Vi har nämligen kompledigt imorgon efter filmen som alla åttor (intejag) var och kollade på förra tisdagen. Alltså börjar vi 20 i 10 imorgon och jag kan gå upp runt 8 och ta det lungt. Gjorde precis pannkakor som jag ska äta till frukost imorn! Lyx va? Men fullkornsmjöl och tillsammans med dom ska jag ha frukt och bär. Alltså blir det nyttigt och väldigt gott! Men det är ju bara något man kan unna sig när man har just sovmorgon och dessutom kan tillaga dom dagen innan. Sov gott sötnosar, ska svara på lite sms nu. PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0