10 / 1 - myskväll

Efter en dåligt spelad match så blev det en myskväll hemma. Jag tyckte i alla fall att jag var förtjänt att käka Ben&Jerry och kolla på film tillsammans med Robin som jag inte träffat på ett tag nu! Det blev någon sorts chokladglass som jag inte ätit, inte för att jag ätit många alls av B&J men.. Och filmen "Another Cinderella Story" (stavning?) Den liknade väldigt många andra "tonnårsfilmer", eftersom nästan alla har liknande innehåll. En tjej som träffar en kille och så blir det problem, men på slutet löser sig allting. Tyckte den var rätt okej i alla fall, och det blev endel skratt.
Jag har i alla fall haft en jätte bra kväll med min kära vän, vad har hänt er ? <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är Robin? (aa)

2009-01-11 @ 11:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0