12 / 1 - klädhängare

Märkte nu när jag kom in i mitt rum att jag helt kommit av mig i min storstädning. Har gjort en stor del, men om jag ska kunna möblera om i rummet behövs allting vara i sin ordning först. Måste dessutom börja plocka ut väldigt mycket saker ur min bokhylla. Eftersom jag ska ta bort den helt och hållet så jag får plats med Victors lilla tv. Den är inte alls stor, men jag har aldrig haft tv på mitt rum och jag tycker det är väldigt orättvist, så jag har tjatat mig till den.
Här är i alla fall en bild på min nya klädhängare som jag har fått hem nu. Jag ska ha mina "icke rena" kläder på den, alltså dom som man använt typ någon gång men som man inte slänger i tvätten. Istället för att ha allting på golvet i en hög, så kom jag på den smarta iden att köpa en sån istället! Nu gäller det bara att städa så pass så jag får plats med den i mitt egna rum också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0