13 / 1 - Sweeties

Idag har det varit vanlig skola. Fick tack och lov en håltimme på slutet av dagen då vi egentligen skulle ha livskunskap. Så vi slutade vid halv 3 istället för 20 över 3. Jag och Yasmina gick till H&M och kollade på bebiskläder, SÅ HIMLA SÖTT! Vi träffade också på Emilia och Liv som tog en sväng i gallerian dom också. Meningen var att jag skulle lämna Robins kamera som hon glömde hos mig i lördags, och sen träffa Sandro. Men icke. Det blev att lämna kameran och sen en liten stund hemma hos Emilia, där hon gjorde sig iordning för att gå på bio. Nu är jag hemma och ska strax börja med alla läxor! Inte kul!

Min dag än så länge, intressant eller vad? (a)
Bild, från vänster: Yasmina, Ebba, Esmat, Sofia

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina host!...

2009-01-13 @ 18:17:06
Postat av: Anonym

EUW! :S

2009-01-15 @ 17:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0