13 / 1 - today

Dagens vill ha: vår!
Dagens klädsel: jeans, linne, sjal, armband, halsband & örhängen
Dagens smink:  fondation, lite puder, rouge och mascara
Dagens frisyr:  utsäppt, tråkigt
Dagens händelser: riktigt mycket läxor, städa rummet lite också
Dagens låt: presslåt på pa och min och Saras låt till musiken, suck!
Dagens planer: inte mycket, plugget och kanske börja kolla på någon film
Dagens saknad: bästavän!
Dagens dummaste: Dumaste=korkad? då är jag o Yasmina på första plats :D
Dagens roligaste: inte mycket roligt, träffade Robin en kortis ju!
Dagens favorit: katten, som för en gångs skull kan sova utan att störa mig!
Dagens köp: inget, pappa köpte nytt shampo&balsam på beställning av mig (a)
Dagens godis: godisförbud!!!!
Dagens dryck: mjölk och te
Dgens läsning: alla läxor
Dgens humör: känner inte så mycket, lite trött bara
Dagens ord: varierande
Dagens ont: inte något direkt, magen eftersom jag är jätte mätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0