14 / 1 - musictime

Idag på eftermiddag har jag hjälpt mamma en del i alla fall. Vi plockade ner granen, eftersom julen är slut på allvar nu. Tråkigt nog. Sedan när mamma var ute och promenerade så bakade jag chokladtårta, eftersom hela Rotebros styrelse kommer hem hit ikväll för dom har sådant styrelsemöte, mamma sitter ju med där också så. Sedan lite läxor osv. Nu är det dags för mig att fixa ihop några dåliga låtar till våran gymnastik. Vi ska ju nämligen ha en uppvärmning inför klassen och tillsammans med det, egen musik. Jag har verkligen inga låtar på datorn, så alla i 8a var beredda på musik som suger!

Btw, Ebba och jag fick nummer till en person som skulle hjälpa oss med stuga i Åre. Vi ringde upp under en rast och hon kollade lite, och sa att hon skulle ringa tillbaka under dagen när hon hittat något lämpligt. Men hon har fortfarande inte ringt upp. Skumt?!

julgran på väg ut ur lägenheten!


Kommentarer
Postat av: "Faster"

Tror du fortfarande att det kommer nya barr på granen nästa år =D

2009-01-15 @ 22:27:23
Postat av: ida

Haha! :D Victor är fortfarande skit sur för det där, trots de va rätt många år sen. :)

2009-01-16 @ 00:12:12
URL: http://ida17.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0