14 / 1 - onsdag

Rätt skön dag idag i skolan i alla fall. Den var liksom lugn eller vad man ska säga. Det började bra med gymnastiken där vi tjejer typ utklassade killarna i vollyboll (inte precis utklassade, 18-16 till killarna tror jag, men vi var grymt mkt bättre). Fortsatte med No där vi hade vikarie och alltså bara läste. Jag kan säga att jag iprincip somnade över boken! Lite svenska där jag och Sara fiffilurade i grupprummet. Osv, dagen rullade på som vanligt. So:n sista lektionen blev typ det skönaste, vi skulle typ göra något arbete och förklara religion i bilder. Alltså gå runt ute och ta tre bilder och sätta ihop till en redovisning. Alltså slutade vi lite tidigare och eftersom jag, Yasmina och Sara var nere vid stranden och tog våra kort, så var jag väldigt nära hem!

Skönt skönt!


Lovisa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0