14 / 1 - sista inlägget ikväll

Har fått ordning på min ipod nu äntligen! Det har varit lite siochså med den om man säger så. Jag använde den knappt ett tag eftersom jag tyckte den var stor och klumpig, men om man kollar på alla ipods nu, t.ex. touch och dom, dom är ju mycket större än min, den är ju till och med liten nu för tiden ;-)
Och efter att jag höll på att byta dator och när jag fått min nya så har ite iTunes funkat. Det har hackat och hängt upp hela datorn. Men nu har jag och pappa fått ordning på det. Så efter det här inlägget som blir det sista för ikväll så blir det några minuter att byta ut dålig och gamal musik till ny och lite bättre.
Sov gott sweeties


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ååååååååh vill ha din ipod raring! :D

2009-01-15 @ 08:53:10
URL: http://ilovesister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0