16 / 1 - ny dag

Fredag är det ju nu faktiskt! Och eftersom vi hade öppethus på kvällen i skolan, har vi inga lektioner imorgon (idag, fredag) Alltså kan jag få sova hur länge jag vill, och också vara uppe och fiffilura en liten stund till. Kulkul.
Skolan idag var som vanligt, förutom att vi slutade klockan 2 för att skolan tyckte vi typ skulle ha några timmar ledigt innan öppet hus. Men det är ju bara att tacka och ta emot!

Jag och Sara vandrade i alla fall hem till mig för att vara riktigt seriösa och fortsätta med våran blues låt på engelska. Som ska vara klar på tisdag till musiken. Jag kan bara säga att, Ida-Sara-blueslåt-engelska-seriösa, inte är den alldra bästa kombinationen. Det slutade med att vi spelade munspel och typ var allmänt flummiga.
Sedan var det öppet hus, där båda mina föräldrar var med. Inte kul kan jag säga, dom är ju experter på att vara pinsama! I alla fall, det gick fort eftersom jag bara var med på syslöjden.

Det blev träning vid halv åtta. Gick väl sådär.. Vissa övningar blir ju rätt oseriösa i laget.. menmen det funkar i alla fall! Efter det så blev det hemdags för mig och mamma, sedan kolla på film med lillebror.

Det här var väl hela min dag. Rätt mycket för er att läsa.. men så kan det bli när man inte hinner uppdatera något under dagtid. Sov gott alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0