18 / 1 - helgen

Gud va snabbt den här helgen gått! Vi var ju lediga i fredags så man borde ju känna att det var en extra dag som man hade ledigt, men nej, allting har gått lika snabbt som vanligt. Matchen igår gick bra, eller från hela laget. Jag gjorde däremot min säsmta match på väldigt många år! Vi vann över ackers med 7-3, något att vara stolt över!

Sedan var det direkt till globen, där det var sjukt mycket folk. Speciellt väldigt många som skulle hämta ut sina biljetter, precis som vi. Men vi var riktigt smidiga, så vi sminkade oss samtidigt som vi stod i kön, och vi åt samtidigt. Så vi hann till matchen. Bra stämning från all publik och vi i klacken. Tredje raka blev det eftersom dif vann med 5-3!! :-)

Vi åke direkt till fridhemsplan där vi (har glömt säga vilka, jag, amanda, izza) köpte massor av grönsaker och dipp, för en myskväll hemma hos mig. Jag hade glömt nycklarna så vi fick sitta i trappuppgången till resten kom hem efter Victors match. Men vi löste allting med att blanda dipp i Izzas händer och sedan äta och mata henne! (a)
Cecilia gjorde oss sällskap och vi kollade på filmen "all the boys love Mandy Lane". Den var väldigt äcklig och jag gömde mig bakom Amanda när mördaren kom fram.

Det blev en rätt tidig kväll eftersom vi idag hade match klockan 9 i Sollentuna. Vi hade tre avbytare i första period och 1 i andra, eftersom två skulle iväg på konfaträff.. Men vi körde jämt om inte bättre än Bollstanäs, och vi var faktiskt värdiga att vinna eller i alla fall spela lika!!!

Nu ska jag hoppa in i duschen eftersom izza är färdig, sedan blir det iväg till täby.
Det här var hela min helg typ! puss

Kommentarer
Postat av: mickan

snyygg design ! :)

2009-01-18 @ 20:20:04
URL: http://milar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0