2 / 1 - 6 dagar kvar.

Snart är det skola igen. Riktigt tråkigt! Loven går så himla fort så det är inte sant! Orkar verkligen inte med skolan! Alla vuxna säger att vi ungdomar har det bra som går i skolan och att allting blir svårt när man bli vuxen. Men så svårt kan det väl ändå inte vara? De får ju jobba på vilka jobb de vill istället för att tvingas sitta i en skola i typ mer än 12 år.

I alla fall. Det har blivit dålig uppdatering nu de senaste två dagarna. Och en sammanfattning av året har jag inte hunnit med. Ska försöka hinna med det i morgon när jag vaknar innan jag drar iväg vart jag nu ska. Kanske ska jag träffa Cecilia eftersom både hon och jag varit borta nuu! :-( Saknar mig bästavän!

Allt har i alla fall en förklaring varför jag inte skrivit. Jag vaknade kring 1 på nyårsdagen. Kollade mobilen och då hade Sandro smsat. Hade ju inte träffat honom på länge heller så vi bestämde att träffas. Lite senare åkte vi hem till honom och hämtade grejjor sen sov han här. Lite mysigt sådär! Kollade på film osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0