2 / 1 - filmkväll

Har väl inte hänt så mycket här ikväll. Mamma och Victor åkte iväg på träning och jag va kvar hemma när pappa kom hem med Victors spegel från ikea som han så länge lovat att köpa.
Jag kollade lite på Björn Gustafssons film och somnade samtidigt i kanske en timme. När jag vaknade var filmen slut och det blev dags att hitta på något nytt. Eller först tittade jag om den delen som jag hade missat. Men sedan satt jag på en ny film. Eller ny och ny, kollade på systrar i jeans, eller i alla fall början på den. Sedan kom Victor&Felix och ville kolla på "my bestfriends girl" eller något liknande. Och här sitter jag nu. Har nog missat rätt mycet av filmen, eftersom med min dåliga engelska, måste jag hela tiden vara koncentrerad för att förstå. Haha xD



Blir en tidig kväll eftersom jag är sjukt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0