20 / 1 - bad update

Japp lite segt med bloggandet just nu. Ska i alla fall försöka slänga in ett inlägg varje dag, minst! Man känner verkligen att skolan och allting har börjat igen med läxor hit och dit. Jaja, jag ska försöka med ALLTING som händer i mitt liv just nu! Blir kanske lite jobbigt och sådära, men det ska gå. Det finns ju solstrålar som muntrar upp mig, så alldeles omöjligt ska det här inte bli.

Idag var vanlig skola, hade sovmorgon till 20 i 10, men vaknade ändå halv 8 för att duscha ordentligt och ta det lungt. Allt annat rullade på som vanligt. Vi har fått en ny uppgift i musiken, och nu gäller det att börja med riktiga låtskrivandet. Klurigt värre! Ebba och jag fortsätter att planera Åre, det gåt framåt!

Under eftermiddan/kvällen var jag hos Sandro lite innan hans innebandy. Love u! Bilden posar han fjortis, elr va på väg att få på brillorna i alla fall! ;D
Annars är det dags för mig att krypa ner i sängen. Ha det bra! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0