21 / 1 - god stuff

Halloj. Jag är så trött så jag kan dö! På sista lektionen idag, dvs religionen, höll jag verkligen på att somna! Och jag skojjar inte!! Inte sådär, man är lite trött och säger att man håller på att somna. Jag höll VERKLIGEN PÅ ATT SOMNA. Precis när mina ögon tänkte stängas så hoppade jag till för att hålla mig vaken, flera gånger!

Annars har det varit en vanlig skoldag. Eller jätte många tjejer va sjuka. Så i våran gympa grupp var det bara jag, Linnea och pojkarna idag.  Men det var lite mysigt det med!

Har dessutom lite nytt i garderoben. Eller i alla fall i underklädslådan. En ny bh & spets trosor. Tar ingen bild eftersom jag faktiskt har grejjorna på mig ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0